Wyniki Międzynarodowego Konkursu Kangur Matematyczny – XXVII Edycja

Do testu w ramach tegorocznej edycji konkursu przystąpił liczny 39-osobowy zespół uczniów z Szkoły Podstawowej Montessori z Oddziałami Dwujęzycznymi w Boguchwale i Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi w Boguchwale.

IMG_20180315_101313[1]

Miło nam poinformować, że w kategorii:

Student 

klasa III  liceum – Waldemar Świder – otrzymał wyróżnienie

klasa II liceum – Anna Kabala – otrzymała wyróżnienie

Junior

Klasa I liceum – Michał Machowski – otrzymał wynik bardzo dobry

Klasa I liceum – Aleksandra Purpura – otrzymał wynik bardzo dobry

Klasa I liceum – Marlena Franiszyn – otrzymała wyróżnienie

Kadet

Klasa VII szkoły podstawowej – Jakub Delimata – otrzymał wynik bardzo dobry

Klasa VII szkoły podstawowej – Miłosz Jachyra – otrzymał wyróżnienie

Maluch

Klasa III szkoły podstawowej – Filip Kalandyk – otrzymał wyróżnienie

SERDECZNE GRATULACJE !!!

Szkolnym koordynatorem konkursu jest mgr Zofia Machnicka.

IMG_20180315_101302[1]

Organizatorem konkursu jest Towarzystwo Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematycznych z siedzibą w Toruniu, a Patronat Merytoryczny nad Konkursem sprawuje Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Konkurs ma charakter jednorazowego testu. Zadania oraz termin [jak co roku] są ustalane przez władze stowarzyszenia Kangourou Sans Frontie`res z siedzibą w Paryżu.

Międzynarodowy Konkurs Matematyczny KANGUR gromadzi w wielu krajach świata dzieci i młodzież w różnym wieku proponując im rozwiązywanie testów matematycznych w jednej z sześciu grup wiekowych. Uczestnicy konkursu we wszystkich krajach otrzymują te same zadania wspólne dla danej kategorii wiekowej.

Ideą konkursu jest zbliżenie dzieci i młodzieży całego świata poprzez masowy udział we wspólnej zabawie matematycznej. Świadomość tego faktu jest niewątpliwie wielką atrakcją dla uczestników. W odróżnieniu od innych konkursów mających na celu wyłonienie talentów matematycznych, KANGUR ma przede wszystkim przełamać dość powszechną wśród uczniów niechęć do matematyki.